Zakupy na stronie www.FreeStyleLibre.pl dostarczamy tylko na terenie Polski. Jesli zamierzasz dokonać zakupu z dostawą do innego kraju, skontaktuj się z oddziałem firmy Abbott, w którym ma nastąpić dostawa.

Centrum pomocy: Zwroty

Materiały do pobrania
1. W jakim okresie po dostawie mogę nadal zwrócić produkt?

Jeśli dostarczony produkt nie spełnia oczekiwań, można dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty doręczenia, jeśli spełnione zostaną poniższe warunki:

  • Otwarte opakowanie zewnętrzne – sensory

Jeśli otwarte zostało zewnętrzne opakowanie sensorów, nadal można dokonać zwrotu produktu w terminie 14 dni od daty ich dostarczenia.

Jeśli chcesz dokonać zwrotu sensorów do Abbott w stanie opisanym powyżej, należy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta pod bezpłatnym numerem 800 222 688, gdzie otrzymasz informację, w jaki sposób zwrócić sensory do firmy Abbott.

Jeśli pojedyncze sensory nie zostały rozpakowane, a zwrot będzie miał miejsce w ciągu 14 dni od dnia doręczenia, Abbott zwróci kupującemu pełną kwotę zakupu, włącznie z kosztami dostawy.
Koszty zwrotu sensorów do Abbott pokrywa kupujący.

  • Otwarte opakowanie – sensory

W przypadku gdy otwarte zostanie opakowanie pojedynczych sensorów, Abbott nie może przyjąć zwrotu ze względów bezpieczeństwa i zachowania higieny. Sensory należy zutylizować zgodnie z instrukcją zawartą w opakowaniu.

Abbott nie ma możliwości zaoferowania zwrotu kosztów w przypadku sensorów, które zostały rozpakowane.

  • Otwarte opakowanie – czytnik

W przypadku gdy otwarte zostanie opakowanie czytnika, Abbott nie może przyjąć zwrotu ze względów bezpieczeństwa i zachowania higieny. Czytnik należy zutylizować zgodnie z instrukcją zawartą w opakowaniu.

Abbott nie ma możliwości zaoferowania zwrotu kosztów w przypadku czytników, które zostały rozpakowane.

Do góry

Formularz kontaktowy

Wyślij nam wiadomość.

Bezpłatna infolinia

800 500 800
Poniedziałek-Piątek 8:00–17:00