1. W jakim okresie po dostawie mogę nadal zwrócić produkt?
Jeśli dostarczony produkt nie spełnia oczekiwań, można dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty doręczenia, jeśli spełnione zostaną poniższe warunki:
- Otwarte opakowanie zewnętrzne – sensory
Jeśli otwarte zostało zewnętrzne opakowanie sensorów, nadal można dokonać zwrotu produktu w terminie 14 dni od daty ich dostarczenia.
Jeśli chcesz dokonać zwrotu sensorów do Abbott w stanie opisanym powyżej, należy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta pod bezpłatnym numerem 800 222 688, gdzie otrzymasz informację, w jaki sposób zwrócić sensory do firmy Abbott.
Jeśli pojedyncze sensory nie zostały rozpakowane, a zwrot będzie miał miejsce w ciągu 14 dni od dnia doręczenia, Abbott zwróci kupującemu pełną kwotę zakupu, włącznie z kosztami dostawy.
Koszty zwrotu sensorów do Abbott pokrywa kupujący.
- Otwarte opakowanie – sensory
W przypadku gdy otwarte zostanie opakowanie pojedynczych sensorów, Abbott nie może przyjąć zwrotu ze względów bezpieczeństwa i zachowania higieny. Sensory należy zutylizować zgodnie z instrukcją zawartą w opakowaniu.
Abbott nie ma możliwości zaoferowania zwrotu kosztów w przypadku sensorów, które zostały rozpakowane.
- Otwarte opakowanie – czytnik
W przypadku gdy otwarte zostanie opakowanie czytnika, Abbott nie może przyjąć zwrotu ze względów bezpieczeństwa i zachowania higieny. Czytnik należy zutylizować zgodnie z instrukcją zawartą w opakowaniu.
Abbott nie ma możliwości zaoferowania zwrotu kosztów w przypadku czytników, które zostały rozpakowane.
2. Dokonałem zakupu, a od dostawy minęło więcej niż 14 dni – czy nadal mogę dokonać zwrotu?
Abbott przyjmuje zwroty produktów dostarczonych przed więcej niż 14 dniami wyłącznie w przypadku, gdy produkt jest wadliwy lub uszkodzony. W takim przypadku należy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta pod numerem 800 222 688.
3. Produkt, który utrzymałem, jest uszkodzony – czy mogę go zwrócić?
Tak, w przypadku gdy dotarł do Pana/Pani produkt uszkodzony. Aby ubiegać się o zwrot kosztów zakupu lub wymianę produktu należy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta pod numerem 800 222 688.
4. Otrzymałem niewłaściwy produkt, co mam zrobić?
W przypadku gdy dotarł do Ciebie niewłaściwy produkt, należy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta pod numerem 800 222 688, złożyć reklamację i ubiegać się o zwrot kosztów zakupu lub wymianę produktu.
Wprowadzenie
Film ma pomóc użytkownikowi korzystać z sensora FreeStyle Libre. Zapoznaj się z materiałem i zobacz, jak korzystać z sensora. Jeśli film nie rozpocznie się automatycznie, należy wcisnąć przycisk Start.
FreeStyle Libre – pierwszy na świecie system monitorowania glikemii Flash
Co można zrobić za pomocą systemu FreeStyle Libre?
Można wykonać odczyt glukozy za pomocą szybkiego, bezbolesnego skanu, bez konieczności nakłuwania palca.
Pierwszy odczyt
FreeStyle Libre – pierwszy odczyt
Podczas skanowania czytnik wyświetla odczyt glukozy na dany moment oraz strzałkę tendencji, która pokazuje użytkownikowi, w jakim kierunku porusza się i jakim tempie zmienia się poziom glukozy.
Właściwości i ustawienia systemu
Kiedy użytkownik i pracownik służby zdrowia mają możliwość zaobserwowania trendów zmian poziomu glukozy, mogą wspólnie podjąć decyzje o wprowadzeniu korekt do zaleceń, z korzyścią dla zdrowia użytkownika